Koekelberg Anders Bekeken - VOLZET -

Op 28 april gaan we op ontdekkingstocht langs het mooie Elisabethpark, de kleine steegjes, verdwenen brouwerijen, chocolade- en koekjesfabrieken,…

Wat krijg je te zien?

We brengen het industriële verleden weer tot leven. Maar er is ook plaats voor Cultuur want Koekelberg is ook de woonplaats van de beeldhouwers Simonis en Stepman en toneelschrijver Felix Vande Sande. Wist je trouwens dat Raymond Goethals als ketje op “de plateau” zijn eerste balletjes trapte. Na de wandeling is Koekelberg veel meer dan enkel de Basiliek.

Wil je mee? - VOLZET -

De wandeling doorheen Koekelberg is volgeboekt. Maar niet getreurd, hou onze website in het oog, we doen de wandeling zeker nog eens over gezien het grote succes.

(Vul onderstaand formulier in. Na betaling van 5 euro per persoon op rekening BE79 8777 9643 0233, met vermelding ‘Koekelberg Anders Bekeken', wordt je inschrijving definitief. We spreken af aan Metrostation Simonis, de wandeling start stipt om 10u30 en eindigt om 13u30. Tussendoor wordt een drankpauze voorzien op eigen kosten. Veel plezier!)

Inschrijvingsformulier Koekelberg Anders Bekeken 28 april 2018

aantal deelnemers (uzelf inbegrepen) *

Uw inschrijving wordt definitief na betaling van 5 €/pp, op rekeningnummer BE 79 8777 9643 0233

Overeenstemmend de wet van 8 december 1992 betreffende de bescherming van de persoonlijke levenssfeer, geeft Linx+ je gegevens NIET door aan derden!

• Dorine Deloof - Administratief Medewerkster - 02 289 01 81