Nieuw! De Museumpass

In september 2018 wordt de Museumpass gelanceerd waarmee je een honderdtal Vlaamse, Waalse en Brusselse musea kan bezoeken.

Een heel jaar…

De Museumpass zal een jaar lang geldig zijn en exact 50 euro bedragen (voor mensen in armoede zal de pas 10 euro kosten). Vanaf je eerste bezoek aan één van de deelnemende musea kan je dus een jaar lang in elk van die musea onpeberkt de collecties en tentoonstellingen bezoeken (tijdelijke tentoonstellingen ook inbegrepen maar kunnen ook met een fikse reductie). Je kan dit niet enkel in Vlaanderen maar ook in Brussel en Wallonië.

Het initiatief is afkomstig van de museumsector zelf, die zocht namelijk naar manieren om meer bezoekers aan te trekken. In Nederland blijkt de museumpas al langer een succes, ondertussen zijn daar al 1,35 miljoen pasjes in omloop. De Belgische musea hopen in eerste instantie om 50.000 pasjes in één jaar te verkopen.

En we geven er één weg!

Linx+ geeft 1 Museumpass weg aan de gelukkige die gekozen wordt uit de inzendingen met het juiste antwoord op de vraag welke minister de Museumpass voorstelde aan de pers.

Win een Museumpas

Overeenstemmend de wet van 8 december 1992 betreffende de bescherming van de persoonlijke levenssfeer geeft Linx+ je gegevens NIET weg aan derden!

Het Vlaams ABVV en zijn VZW’s verwerken persoonsgegevens volgens de toepasselijke wet- en regelgeving, waaronder de Verordening 2016/679 van het Europees Parlement en de Raad van 27 april 2016 betreffende de bescherming van natuurlijke personen in verband met de verwerking van persoonsgegevens en betreffende het vrije verkeer van die gegevens en tot intrekking van Richtlijn 95/46/EG, de Algemene Verordening Gegevensbescherming (=AVG).

Als je meer wenst te weten over ons Privacybeleid, surf dan naar onze privacyverklaring

• Dorine Deloof - Administratief Medewerkster - 02 289 01 81

Andere sites